my 1st entry

8:23 PM

huh ! at last I was here...dah lame sebenarnye aku bercita-cita untuk mempunyai blog sendiri..hehe..

since aku kat poli and attend kelas " CARA MEMBINA BLOG ".And at that time actually that respective lecturer give us about 2 weeks..(rasenye lah) then, dia nk tgk sape yg still active mem"blogging" kan diri dia akan bagi something..masa tue aku cam semngat gak lah nak mengejar that "something"...tapi bila balik rumah jew,malas nak mampus..smpia lah skrg..da beberapa tahun barulah ada kerajinn yang tinggi. And aku harap sangat, aku tidak akan malas and keep on menaip..haha..NICE TO KNOW THIS WORLD..


                                                   
            masa zaman poli ~

You Might Also Like

1 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored