babysitter..hik2

3:14 AM

aku sesaje jew wat part time memalam jaga budak.. aku mmg ske ngn bebdk.. alang2 dapt lak part time nih... tak dew lah kira sgt sal duit tuh coz aku mmg ske ngn keje nih.. comel lak budak nye.. angau abes bebdk umah aku... berebut melayan.. ye lah.. die sorg jew... mcm tuan puteri lah die ye...


                                        saya imanina.....


                                        suka wat muka.. geram sey !


                                    senyuman yg menghiburkan hati kami


                                       she got a pair of nice eye...


                                     saya suka mejeling


                                      kaki saya sgt berdaulat.. ahaks


                                       dialog utk saya please....
                             

                                      comelnya saya


                                        menjeling part 2


                                        selamat hari raya..hehehe

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored