Ramadhan menjelma lagi ... !

3:11 PM

assalamualaikum.. ewah ~ first time mengarang masa kat umah.. home sweet home.. arinie da ari Jumaat.. 20 Julai 2012.. so, esok adalah 21 Julai 2012.. tarikh yang dinanti2kan oleh umat Islam di Malaysia... iye kew...? hopefully larh.. kenapa aku cakap cmtue...? maen teka teki jap padahal suma org da tawu.. hik2... esok an da start puasa.. selamat menyambut bulan ramadhan serta selamat menjalani ibadah puasa... sama2lah kita menambahkan amalan kita pada bulan yang mulia ini... insyallah.. :) terawikh jangan lupa taw sambil2 wat biskut raya tuh.. baju raya da siap tempah..? lau nak beli pown sempat agy an... awlnye sembang pasal raya.. semalam aku tak sempat nak nengok penumuman puasa.. nantok... aku tertdow pas maghrib... penat travel dari Melaka.. padahal naek bus jew.. korg bayangkan jew lah bus tue ckp direct dari Melaka trus smpai Butterworth. alih2, siap berenti Pudu & Ipoh  amek org.. hangen r haku pown ! aku da la lapo.. aku minum susu anlene + 2 sudu kecil nestum jew untuk breakfast pagi tuh.. padahal lau puasa tahan jew.. sbb mind set ckp tak puasa tuh yg tak tahan lapo tue.. hehe... so, org2 yg mcm haku & mr perfecto yg tak dapat tgk pengumuman puasa tue, below ada something tok korg.. (trmasuk aku..hehe)

maka dengan ini diisytiharkan tarikh puasa jatuh pada 21 Julai 2012 iaitu pada hari Sabtu.
Selamat Menjalani Ibadah Puasa semoga amalan-amalan kita diterimaNya... amin... :)

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored