Parkson Melaka Mall

5:06 PM

assalamualaikum... da lame rasenye jari jemari ini tidak bekerja dengan tekun di atas keyboard.. diam tak diam da nak abes posa kita selama sebulan an.. tinggal 5 hari jew lagi.. huwaa.... teruja tak..?? dalam masa yang sama kita juga akan berasa sedih kerana bakal meninggalkan ramadhan.. alhamdulillah wat masa ini posa aku still penuh and sikit sebanyak azam aku pada ramadhan ini semakin sampai kepada kemuncaknya.. korang suma cemana..? hurmh.. hari nie barulah aku berpeluang untuk meluangkan masa bersama dengan lappy.. sebabnya, aku berkhidmat dengan Parkson sebagai promoter.. promoter ape..???? haa... cer teka... promoter Audrey.. sapa tawu..? gegurls tawu la an.. hehe.. penat taw... hari2 keje xdew cuti.. 7 hari semingu.. aku keje 2 minggu lebey jew.. tapi.. mak aii.. hazab nye... aku keje pown sebab buhsan kena tinggal kat umah sorg2.. atleast poket tebal arh cket walaupun lambat agy gaji masuk... huk2.. banyk suka duka kat sana.. macam2 org aku kenal and jumpa.. lain negeri lain orang and peel nya kan.. alhamdullillah.. aku berjaya mengharunginya walaupun hidup aku masa itu semata untuk AK and keje.. aisey... ~ semalam last day aku.. hari nie patutnya aku kena keja lagi.. tapi ada certain issue yang aku tak leh nak tolerate.. malasss keh aku nak layan.. bubye terus.. nie masa  last day muni jadi budak sekolah.. kitorg pown.. hehe.. last but not least.. selamat berpuasa dan selamat berbuka...



budak sekolah 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored