makan bersama yang tersayang ~

5:48 PM

Assalamualaikum and hi peeps ~ apa khabar kalian suma..?? sihat2 tak..? aku di sini sihat seperti biasa and baru sampai Melaka this morning.. nantok ~ so, skip lab pagi tadi.. jam kowt semalam..  tak dew lah teruk sangat pown.. tapi.. ish2.. jauh gak lah jam nye.. roti lak tak dew.. lau tak, dah lame aku wat sesi sapu menyapu... hehe.. berbalik pada crita cuti raya aji aritue.. adik aku nie beria sangat ajak aku p makan Seoul Garden.. kat belah seberang, tak dak adek weh ~ kat Sunrise kowt tak silap aku baru ada.. jauh kowt ~ malas nak drive + jam belah2 sana.. jadi.., die telah menukarkan plan ke Johnny's .. aku ape lagi.. as follow jew lah ~ aku first time makan and adek muncit aku da second time kowt ~ lau aku tak silap arh.. huhu.. ktorg makan yang set B.. set untuk 2 org and amek air shake.. hehe.. adek aku ngn slumber jew nak tambah makanan walhal aku tengok kat menu tue da banyak makanannye... aku acapkali berpesan supaya meningati kisah kami sewaktu di Vivo Pizza dimana dia hampir saja termuntah kerana terlalu kenyang.. jadi, atas nasihat aku itu, dia tidak berjaya menjadi hamba nafsu.. hehe.. aku cakap. kunk lau tak cukup baru tambah.. and she said, OKAY ~ masa ngah makan, dia tanya aku.. " kak, kenyang tak..? " and aku jawab lah iya.. but she said, she still have space in her tummy.. aku cakap, " are you serius..? " she said yes.. aku kata, up to you lah if nak add pape.. then, die tengok menu.. tapi tak jadi lak tambah because she said da full plak... ya lorh ~ makanan nga proses.. lambat cket hadamnye.. lambat cket arh kenyang nye.. sabau jew lah adek haku sorg nih..


ramuan di adun 

biarkan ia masak seketika

sabar menanti juadah

vanilla shake ~

sesudah makan.. hehe

bak kata adik.. tak pernah orang makan cmnie.. 

1..2...3... smile ..

ko amek gambar aku, aku amek gambar ko

berpeluh pas makan.. haha

muka kenyang..

vanilla shake ku ~

choclate shake adek ~

sebelum makan...
gitue lah alkisahnye... makan petang sampai malam punya stok.. hehe..

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored