milk vs yogurt

2:17 PM

Assalamualaikum and hi peeps... apa khabar kalian sume..? hehe.. saya disini sihat2 sokmo.. wahaha.. upss.. sebenarnya saya telah diserang oleh penyakit misteri.. kulit saya jadi mengelupas and jadi luka... sakit taw ! nak wat kerja suma pown perit... yg jari kelinking pown hade.. da lah jari belah kanan... sob2.. sape ada petua bagaimana nak menghilangkan masalah penyakit kulit..? bantulah saye... :(
disamping itu, (hehe..ayat skema cket..) ada gak cm biji-biji ruam naik kat tangan.. makin hari, makin banyak jew.. pening dah nie hoii ~ asal bangun pagi, mesti tengok tangan dulu.. ada pape perubahan tak.. sian an saya... sesape ada method untuk menghilangkan penyakit kulit, tolonglah... da buruk da tangan saya nie... hurmh... sape penah makan nie..?

ANLENE low fat yogurt

so, hari nie saya nak crita pasal nie lah ~ saya pown pest time makan nie.. tak tawu lak yang Anlene ada mengeluarkan yogurt.. aku terjumpa nie masa jejalan aka shopping ngan mak haku kat consave kat Butterworth ~ kat Melaka tak penah jumpe pown.. dat's why, hometown is da best ~ hehe... rasa dia sangat sedap.. bagi aku, makan nie tak muak lah.. slalu aku minum susu Anlene jew.. but, dat day saje try yogurt dia.. aku leh bagi 4 bintang setengah.. korang kena try nie aw ~
nie flavor dia mix berries.. masa tue, just ada strawberries, mix berries and mango... so, I decied to take mix berries as for no reason... haha.. aku beli 2.. one for me.. and the other one for my sweetie sista.. mulanya, die tak kenan.. MIX BERRIES lah katakan... tapi, bile dia mam... she starts to like it ! cume die tak suke part buah jew.. tapi yang laen memang best ~ so, korang.. korang... and korang... try lah rase keh ~ hehe... dat's all for now ~ jangan lupa sesapa yang ada cara untuk ubati sakitku ini, please inform me keh ! tQ...! bubye ~ taking care ~ untuk adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, sepupu sepapat diluar sana...musim ujan no play2 water keh ~ haha....


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored