121212

7:54 PM

Assalamualaikum.. hye peeps.. korg nga watpew..? sihat..? aku sihat2 jew.. alhamdulillah.. da hujung tahun nie.. anak2 da cuti sekolah.. tinggal la bebdak IPTA & IPTS yg masih bersekolah.. tuh pown ada gak yg cuti cam adek haku ~ so, ape plan korang? holiday mana lak kali nih..? plan your holiday well.. tak kurang gak yang nak bertunang, nak berkahwin lah.. tahniah ~ hurmh.. untung sape yang nikah tarikh 121212 nie kan..? lambat agy kowt nk dapat tarikh cmnie.. yang tak dapat tuh, (cam aku..hee..) tak pew lah. nak wat cemana.. tak dew rezeki lagi an.. :) tarikh yang cantik tue jugak lah for the first time aku ada appointment kat sepital.. sob2.. nie sume sebab tangan aku maken worst ~ tangan aku da kasau macam buruh.. haiyaaa ~ malu lorh t mak mentua nak sarung cincin.. hehe.. so, setelah beberapa klinik aku pergi untuk mendapatkan rawatan, barulah dapat wat appointment ngan pakar.. .. almost an hour tunggu, baru dapat jumpa doc.. malam tuh aku ada test CONTROL SYSTEM agy.. ish2.. doc suspek aku mengalami ECZEMA.. haha.. sape penah dengar pasal nih..? membe aku cakap penyakit nih selalu baby jew yang kena.. OMG ~ aku baby lagi ea..? haha... so, dapat lah beberapa ubat sapu dan losyen serta ubat untuk menahan kegatalan..lagi sebulan kena g sepital agy ~ hopefully, at dat time everything's gonna be okay ~ doa2kan lah aku ea... tak lama agy, da nak final jugak.. so, sesapa yang nak meraikan final sama cam aku, gewd luck ~


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored