a journey of thousand miles begin with a step

9:09 PM

Assalamualaikum and hi peeps ~ ish2.. lame gile jari jemari ku tidak bekerja.. this is the 1st entry for 2013.. today is April 21st... apa dah jadi ngn aku nie..? where's my mission and vision dulu..? haiyak ~ masa banyak membataskan.. (alasan jew sebenarnye..muhahaha..) so starting this sem, every week aku mesti xdew kat umah sewa.. nta mana nta aku meraban.. aku sendiri tak pasti.. hehe.. aku baru jew pas abes cuti mid term.. kira baru masuk 2 minggu kat Melaka pas ber "holiday" seminggu... kat mane..? for sure la hometown, Penang..... haaa.... nie da end of April nih.. so 5.5.2013, adalah masa yang dinanti-nantikan oleh rmai orang Malaysia... urm.. maybe not.. tak sume kowt ~ korang ada gak an yang tak port pasal tarikh tue..? huhu.. for me, xcited cket la.. 1st time kan..? cemana lah keadaannya nanti an..? can't imagine rite now... wait and see ~ arinie, aku nak share pasal Melaka lgi.. asek Melaka jew an..? buhsan tak..? nak wat cmne..? most of my time, I spend it here ~ and proud to be... nie mase awal2 sem dulu.. xdew kelas an.. shoot trus g Banda Hilir.. just nak share ngn sesape yang rase nk g Melaka.. bolehla plan nk g mane dlu and so on...


Jusco AEON Bandaraya.. 1st day smpai Melaka..

Singgah pet shop.. one of us nak beli hamster's cage

siapa tawu this one..? haaaa.. nie la ABC kat Stadhuys tue... kat cnie faymes ngn cendoll dia..
 tpi, aku terliur dia pnya ABC...

ape kew teruk nau muke aku nie...? one of us soh rse cendol die..
die kate, die punye rase durian.. tue yg nga ngetry tuh..

tak ckup korum ~ sorry ain... (tukang amek gmbr)

haaa... nmpk tak bru blik kelas..? ngn jaket bengkel nye.. we are UTEM 'ers'

nie kubu ape nta.. aku pown tak sure..

ace teka, sape plak yang xdew... 

this is "us" ... 7 aje.. lgi 2 g Surabaya.. mobiliti...

China tourist.. from China... can't speak Malay.. jenuh ber"ayam itik"..
 derang yang request nak bergambar ngn we olls.. artis sat ~

kincir air yang telah digunakan suatu masa dahulu... masih terpacak...

model keretapi zaman dolu2

last pit stop... KLEBANG...

perjalanan kami pada hari nie sahaja mengambil masa 7 jam.. huiyooo ~ nie lau balik Penang, da sampai pown.. btw, we had fun... nti kite crite pasal Pulau Perhentian plak keh ~ adios...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored