kaulah pujaan hatiku ~

3:12 PM

Assalamualaikum and hi peeps ~ wat are ue doing rite now?? dah lunch..?? hari nie hari keempat aku ke "sana" and esok will be the last day.. huk2.. feel little bit unhappy coz can't see them anymore.. oh yeah ~ btw, I've already got "places" for my internship... dapat 2 dalam satu masa.. 1st company call, then after dia letak, the other company plak call.. and the next day, lagi satu company call nak arrange interview.. alhamdulillah.. rezeki ~ cuaca Melaka sekarang panas kowt.. haizzz... aku plak memang ada masalah kulit kering kat betis aka anak anjing.. my ibu yang sebut camtue.. heee... so, aku akan pastikan melumur lotion selepas mandi and before tido is my habbit.. dalam banyak2 lotion in the market, ada a few yang aku suke and suitable with my skin.. 1st lotion..

Syahirah... yes.. aku suke gak lotion nie coz dia melembabkan and sangat wangi.. terutamanya kalau pakai pas mandi, and then g solat, melekat kat telekung.. tahan lama sampai korang akan confuse bau ape yang sangat wangi nie.. lembut jew bau die..

2nd...
Garnier Light Extra.. yang nie pown aku suka jugak.. disamping melembabkan kulit, dia jugak boleh menghilangkan black spot  @ parut... dengan pemakaian yang konsisten ye... ~ adore this ~


3rd....
Fruit of the Earth.. yang nie bau die tak lah wangi sangat but then its contains high nutrition.. heh2... aku beli nie mase kaki aku da worst sangat dihinggapi penyakit "kegatalan".. dia repair skin kite.. if ade luke2, masa apply lotion nie, memang sakit + pedih.. tapi, bile mandi da tak rasa sakitnya..

last...

Nivea... yang nie pun best jugak... kalau kulit kering, dalam 2 hari cmtue da baik.. bau pown wangi...

tapi itu semua dengan kehendakNya jugak.. lau dia tak nak kita baik, tak baik jugak an..? at least kita mencuba... tak salah and pasti tidak mengecewakan... haha... ohw! minggu nie da start stdy week and my 1st paper is on 11 June 2013. Pray for me ya ~ thank ue ~ 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored