marhaban ya Ramadhan ~

1:09 PM

Assalamualaikum ~ hi peeps... apa khabar korang2 nie sume..? aku sihat2 jew.. sorrylah lama menghilangkan diri.. busy dengan dunia baru.. dunie kerja.. wat...? kerja... tak lah.. bukan aku da abes belajau.. aku ngah pektikal skunk nie.. sob2.. first 2 weeks agak bosan sebab tak de kerja... I don't like to goyang kaki and then dapat gaji bila hujung bulan tiba.. menipu .... hahaha... hari nie first day puasa an.. so, aku nak mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa.. semoga kita terus diberkatiNya dan diberikan kesihatan yang baik supaya dapat terus beribadah kepadaNya.. posa taw tak mo ponteng2.. gegurls yang tak leh posa tue, jangan lupa makan cover2 yea ~ haa... by the way, ada sesapa yang rajin nak tolong aku wat report untuk INTERNship nie..? muhahaha.. just nice lau ada yang sudi.. huweee ~ k lah got to go ~ da nak masuk keje nie.. see ue later guys.. muhaha... * bajet retis* again, Selamat Berpuasa, Berbuka, dan Bersahur.. causinciiii.... *rindu nak baca velog kak Filla hari2..*

stay fresh ~ stay calm ~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored