New York Skin Solution

12:53 PM

cuba hampa teka sat apa yang aku cuba cerita nih...? haaa.... pasai New York Skin Solution nie, aku ada dapat satu email untuk wat free massage kat sini.. so, aku pown bersetuju... nak qhasa gak lah kan muka ini dimanja2kan.. slalunya, housemate2 tersayang ja yang tolong watkan.. haha... yup ~ truly asia.. aku memang tak penah wat facial kat kedai aka spa or blablabla... the next day, KL punya number call.. I picked the call and dia nak confrimkan pasal nie lah.. then, aku petik nama ibu jugak nak wat peneman.. takkan aku nak p sorang2.. homaiiii ~ rasa cam org gilos jew jalan sorg2.. aku bukan spesies adik aku yang reti jalan sorang2.. nak2 lau p shopping complex.. dia boleh kowt ~ salute sat kat budak ndut nie ~ muahaha.. *nama manja dia..aku jew yang panggil cmtue* so, Monday tuh aku cuti replacement governor Penang.. my ibu pown cuti jugak.. so, apa lagi... ke Jusco lah kami.. appointment kol 12.30.. tapi kami sampai awai... janji ditepati... hehe.. then, aku and ibu dipisahkan sebab nk tengok skin masing2.. kulit aku cam ada jeragat baru nak start.. can't be seen from the outside, but from the inner side, dia sudah menunjukkan diri.. kate Alice.. *person yang serve aku tuh* dia sangat comel.. aku asek curi pandang muka dia sebab dia comel..* tapi....., BM dia.. hancusss... ~ banyak kali aku pikir apa yang dia cuba sampaikan... as conclusion dia nak wat treatment kolagen la utk aku.. dia cakap skin aku okey but then still kena jaga from now.. muda lagi... *yesss...!* so, masuk dalam bilik treatment, aku tak kira plak brapa stage dia wat.. yang aku igt, dia cuci muka.. then buang black head bagai... then cuci lagi.. pakaikan kolagen dengan bantuan mesin then pakai masker yang keras tuh... all the way treatment, aku tak leh todq... hampeh ja rasa.. da la lama.... sabau jew lah ~ ibu kat bilik sebelah da lena dengan amannya.... pas abes treatment, dia check skin aku lagi.. dari dia tunjuk tuh, ada nampak perubahan la.. jeragat tuh cam kurang.. dia cakap ada nmpk putih cket ~ but then aku tengok cam sama ja... hahaha... pas abes tuh, sesi promote lah... fenat taw aku memberi alasan yang agak2 munasabah... ibu da lari da.... at last, depa trima gak alasan yg tercipta.. kami dapat souvenir gak... dia punya produk, yang kcik ja... pek trial.. okay la.. benda free an... habih dalam koi 3 lebey cmtue.. then, rush balik.. nak masak plak nih.. bosan kan asek baca ja.. gambaq tak dak.. lupa nak snap... sorry naaa... ~ sapa ada dapat email cmtue, leh la try pi.. lau berminat, leh carry on treatment.. if tak, bersiap sedialah dengan alasan2nya.. oh ya.... aku lupa.. masa sesi kaunseling lepas treatment, dia suggest aku wat treatment kolagen tuh.. rega dia almost RM3000... mampoiihhhh! mana nak cari.. da la student mengharapkan loan "pama" dan PTPTN.. lenyap cmtuh jew lah PTPTN aku lau wat treatment ngn depa... RM3000 tuh ada 10 kali treatment kolagen, 5 kali treatment untuk oil seed.. free katanya dan free produk dia yang besaq gak... haishhh.... *geleng2 kepala* ibu punya treatment, aku tak taw lah... tanya ibu, ibu pown xtaw... hahaah...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored