December yang busy

12:14 PM

ish... huishh.. huishhh... bersawang dah rumah ni... lama tak masuk... *knockknock* assalamualaikum.... heh2.. maaf encik velog kerana tak sempat nak share rahsia... nak gosip2.... nak story mory... kini.. dindang datang lagi... untuk membersihkan rumah... *apa aku merepek ni* life aku macam biasa je... nothing fun... just that I am too busy with my work rite now... assingment.. report... presentation.. hari2 balik rumah ngadap laptop... ntah bila nak siap ntah.. bila semua da selesai nanti, final plak datang menjengah ~ letey.... semalam gak genap seminggu Syela and Muni accident... haa...? apa...? hang tak tau...??!! oh.... ok2.. maaf.. kami lupa nak hupdate kat hampa... depa accident masa kami on the way balik darii training bola baling... hari Khamis minggu lepaih... time tu hujan... lebat gak la.. accident dekat jalan Botanical Garden yang ada construction tu.. Syela yang bawak.. dia terlanggaq pasu.. aku nampak kowt cemana depa jatuh.. haish... Muni berpusing2 macam stuntu man.. sampai2, tak taw nak nangeh ka nak gelak bila tengok Muni.. tapi, bila tengok Syela, tak taw nak buat pa.. kebetulan tak dak orang lalu lagi masa tu and kai bertiga memang tak dak handphone.. hujan kan.. jadi segala aset bagai, kami bagi Eja yang simpan... Eja siapa...? Eja tu budak rumah aku jugak.. dia pun baru balik training bola baling.. tapi dia naik keta.. kami tiga orang ja yang nek moto... aku punya tak tau nak watpa, siap nangeh... Muni plak yang cakap kat aku.. Zaf.. Zaf.. jangan nangeh.. habeh...! dah aku buntu tak tau nak watpa.. tengok depa camtue.. ngan nset tak dak.. pening arh ~ kebetulan pas tu, ada budak FKE baru balik bola baling gak.. dia berenti and tolong.. depa lah yang hantaq Syela and Muni pi sepital.. ehh! kalau awak ada baca blog saya ni, terim kasih ea.. saya memang tak ingat muka awak.. tak tau nama awak.. tapi awak mesti ingat kejadian tu kan sebab katanya awak pun takut darah.. hehe... terima kasih tau... cemana aku leh kenai dia...? sebabnya, petang tu kami ada friendly... sebab tu cam perasan jugak.. sebab yang leh kenai dia budak FKE sebab hand sock dia belang2... tu lah landmark yang dia tinggalkan untuk aku mencari dia... da la dalam kelam kelibut tuh aku lupa nak tanya dia nak hantaq depa pi klinik mana... Eja gak lah yang dok tanya kawan2 dia.. sebabnya, Eja pun FKE gak.. tapi, Eja tak kenai dia... alhamdulillah.. semuanya selamat even Syela patah gigi and Muni lutut kena jahit... lama gak la tunggu kat sepital malam tu.. ramai plak olang... Muni.. Syela.. Zafirah mintak maaf sebab decide nak jalan  jugak even dalam hujan lebat.. if Zafirah decided untuk tak jalan  masa tu, mesti semua tak jadi camni... maafkan Zafirah... tapi, berbalik pada qada dan qadar... Zafirah serahkan semuanya pada Dia... Zafirah mintak maaf skali lagi... Zafirah sayang hampa... sayang kawan2 yang lain gak... mintak maaf gak kat members techno E sebab tdoq masa hampa tengah bersengkang mata.... :( oh ya.. by the way, hari sabtu lepas ada game bola baling.. aku keeper.. and we won... even tempat ketiga... ok lah dari last year.. naik setapak demi setapak.. adik2 yang ada tolong teruskan generasi and fight untuk juara keh. sebenaqnya, referee bias masa lawan semifinal tu.. damn ue ref..!!! tapi.. nak wat cemana.. da tak dak rezeki and time tu plak maghrib... minggu ni baru nk amek hadiahnya... tak taw lagi dapat apa.. nak taw, kena tunguu hari ahad ni... :)

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored