hello last week of February

12:38 PM

minggu terakhir February... full of class... work overload... so, apa plan hari ni? masak apa tengah hari ni or wha are you having for your lunch..? for me, tak tau lagi.. rasa lapar nanti, eat lah what I wanna eat.. if tak lapaq, dok diam2 naa peghot.. susah nak buat decision.... lagi2 when to obey something.. but I want.. haish... pikiaq punya pikiaq pun still nak jugak eventhough tak boleh.. macam mana ni.. degil la hai... tarik telinga sebelah.. tarik lagi sebelah.. okeh... still with my decision..... ketegaq aih.... mesti hampa penah gak an.. hampa nak benda tu, but then kuasa veto tak bagi... apa yang hampa buat...? nga alip nga alip je ka... sempat lagi kan nak pikiaq... carut apa lah tak tau tengah2 hari ni... bubye.. nak sambung buat keja menimbun.. by the way, semalam aku lupa pi meeting... memang diaMr President ada cakap, tapi tak cakap when.. aku plak, lupa nak check pesbuk semalam.. yeah ~ aku kan da lama tinggai kan pesbuk tu.. tak kuasa ai.. so, dah tak kisah sangat ngan dia.. so, semalam telupa.. maaflah Mr President.. esok aku janji aku tepek sticky note bagi penuh depan meja ni naaa.... aku tulih semua meeting yang aku kena attemd.. aku janji tak lupa.. *janji Melayu* ngeh2.. sorry again

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored