MH370... why Malaysia? part 2

11:46 PM

sob... sob... kenapa ada lagi isu ni..? sentap hati mak noks.... ni aku jumpa lagi kat IG... Malaysia tak salah pun.. jangan salahkan kami... kami pun mangsa keadaan.. bumi tempat aku berpijak... tanah tumpah darahku... rasa marah sangat tengok gambar ni.. Ya Allah, selamatkanlah penumpang dan krew MH370.. selamatkanlah kami, Malaysia.. dengan isu MAS kena saman nye.. dengan enjin kapal terbang terbakar... Allah turunkan ujian sebab tahu kita mampu untuk mengatasinya.. jadi, rakyat Malaysia.. bersatulah.. hormati dan tolonglah memberi pandangan dan sokongan kepada negara kita... siapa lagi nak bagi sokongan dan semangat yang padu serta jitu kalau bukan warganegara sendiri.. nak harap orang luaq, dok hantam lagi ada... dok jadi batu api... naa.. naa... sama2 lah kita naa...





" BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI KITA ROBOH" 

ewahhh ~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored