barang yang lepas, jangan dikenang

4:00 PM

ewah ~ Assalamualaikum... berhabuk lagi hang ni.. mahap sangat sebab tak sempat nak conteng2 dada hang.. tajuk tak dak kaitan dengan apa yang nak aku kongsi hari ni.. dah 13 hari kita ada kat bulan Mei ni.. tup tap tup tap, dah nak almost separuh tahun dah 2014 ni kan... Mei tahun lepas aku baru ja terpilih sebagai keluarga SME.. dan Mei tahun ni, aku bakal menamatkan zaman kegemilangan itu dan bagi chance kat budak2 lain plak.. setahun tu banyak yang aku timba dan kutip.. cedok pun dah tak terkira.. berkondi2.. yang baik manis, yang pahitt.. terima kasih sebab bagi aku peluang untuk berada disitu... merasai berada diatas.. sempena aku dah nak turun takhta ni, nanti aku share sepanjang perjalanan kami semua dalam masa setahun.. tak lah semua sangat, several lah.. yang aku ada koleksi dia... by the way, bulan ni jugak kena submit report PSM dan presentation skali.. homaii ~ wish me luck keh.. debor rasa.. analisis tak siap lagi nih.. sapa nak tolong..? puddap ur hand.. hehehe.. jommmm... nanti jumpa lagi naa...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored