Salam Ramadhan yang ke 6

1:54 AM

Assalamualaikum ~ hi awak.. kite rindu awak.. awak sihat..? dah lama kite tak datang melawat awak kan.. kite busy + tak de tenet kat umah sekarang.. awak rindu kite tak...?? eee.. malu lah tu nak cakap kan.. so far, how's your puasa..?? alhamdulillah.. teraweh..? hopefully semuanya dalam keadaan yang lebih baik dari tahun yang sebelumnya.. itulah hendaknye ye dak.. sapa yang nak tahun ini lebih buruk dari tahun lepas kan...? hish.. ade ke orang qhupe itu..? hehe.. alhamdulillah.. aku pun okey je kat tempat baru.. yeah! have to admit yang things tak sama macam dulu.. but then, life goes on.. I choose the path, so I have to go through it right..? worst or vice versa terpulang pada cara kita mencorakkannya.. and hopefully aku akan dapat kembali berada disisinya.. aminnn.. yang tu yang aku nak.. and tengah tunggu2 nih.. ^_^ kerja.. so far, not bad.. hari2 buat salah.. freshie yang tak dak langsung experience dalam bidang tu..! I have to admit again, memang kadang2 rasa nak lost hope.. tapi, aku kuatkan semangat demi memikirkan kejayaan itu tak datang bergolek... I have to fight with it to be with it.. besaq kot tanggungjawab yang aku pikul.. judgement aku dah salah several times... baru masuk kerja, no experience kena buat judgment untuk company.. harghhh...!! gila tak gila...!!! tapi, aku yang pilihkan.. aku tak nak mengalah sebab aku tak nak nampak lemah depan mata boss aku.. I have to prove yang aku pun mampu to face it.. biaq salah sekarang, tidak kemudian.. even, kadang2 tu rasa macam, yes!! I have to pack my things and fly back to the hometown... but then... that is COWARD... I'm not that type of person.. I'm D type of person which mean dominant, decisive and driver.. so, drive thru lah kan.. hahaha... panjang lak ceramah malam ni since dah lama tak bagi jari jemari bekerja.. kekdahnya, aku tunggu baju siap dimesinkan.. lambat basuh sebab pi jalan2 dulu tadi kan.. padan muka! oh ya.. housemates aku pun okey.. and okey... feel comfortable with them.. thank you sebab layan Fira dengan baik.. terharu sat... hari2 balik keja mesti message aku.. dah sampai rumah ke belum.. risau nau die dengan aku.. aku balik lambat ja, call bebanyak kali.. message lagi lah.. siap nak datang amek aku kat opis hari tu sebab aku kena stay back, keja melambak tak habis.. ye lah.. aku balik dah malam... aku kan pempuan yang lemah lembut, gemalai.. ate, mestilah risau kan.. makan ingat kat aku... hari2 beli makanan sekali untuk aku even aku tak kirim pun.. Fira sayang kamu dan kamu ~ tq amek berat pasai Fira.. jom.. baju dah siap.. esok nak pi koreje lagi.. bubye~ happy fasting..

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored