Happy working on newly September 2014

8:25 PM

Assalamualaikum.. hi ~~~  dah berapa hari tak paksa jari bekerja... malaih yang amat.. letih pun ya jugak... alaaa... tak best la esok kerja... normally esok aku cuti.. haish.. bukan cuti percuma.. bukan jugak negeri pantai timur, or kedah or johor... cuti berganti.. maksudnya cuti, tapi dah payback dengan hours... Isnin hingga Khamis kami kerja lebih 2 jam.. tapi, memandangkan Isnin baru ni tak kerja, jadi tak dapat nak payback lah.. jadi, esok kena kerja lah.. banyak pulak "lah" nya..... haiseh... selalu bangun ja pagi Khamis, dah set.. last day keja!!! yeay...!!! tapi, this morning... mood terpotong bila suddenly teringat yang esok kena kerja lagi... apa boleh buatkan... kerja 4 hari jugak tapi kena kerja Jumaat.. tak suka kerja Jumaat sebab, on the way nak balik, dari kawasan industry lagi dah jam.. jambatan lagi lah.. nahaiiii~~~ bukan nak kata hari biasa tak jam, tapi Jumaat lagi worst... selalu lebih kurang sejam sampai lah mainland dari island, but Friday takes longer times than that... tak suka tak suka tak suka... anyway, commitment is a must right.. so, kasi hantam lah sekali jalan.... oh.. esok aku cerita pasai aku & kerja baru... for me, quite interesting.. tapi, hang kena lah jadi pendegaq yang setia untuk aku since Mr Boss dah sangat busy, tak sempat nak dengaq aku potpet2... happy holiday Mr Boss.... ~~~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored