sembang gegurl.. egg white peel off mask

12:52 PM

perempuan dan kosmetik memang tak dapat dipisahkan... kecantikkan dan perempuan pun tak dapat dipisahkan... so, dengan alasan itu, aku mengambil inisiatif untuk mencuba peeling mask ni... tau produk ni pun daripada instagram Nana AF1.. dia pakai dalam masa sebulan if I'm not mistaken, muka dia dah nampak perubahan... maka, ai yang mudah terpengaruh ni pun mulalah nak terpedaya... since masa kenai benda ni, aku dok Melaka... so, hunting for this sekitar Ayer Keroh.. malas nak pi jauh2 sampai bandar... tapi..... tak jumpaa... T_T nasib baik ada insta promote.. so, dari situ, aku kenal satu butik ni... butik ni ada juaii.. tapi, jauh sikit dari rumah sewa aku.. memandangkan masa tu mood study week and nak dekat final dah.. rasa rugi pulak pi jauh2... masa tu, "masa" memang jeles gila dengan aku... seminit pun tak boleh lekang nak buat benda lagho.. haha... nasib baik ada satu lagi butik yang berhampiran yang jual jugak... truly boutique dekat Ayer Keroh.. so, beli kat sini je lah.. kebetulan, masa aku pi tuh, ada pek kombo ja... dia tak jual separately.. dah out of stock... mud dengan scrub ada dijual berasingan... nampak tak betapa lakunya peeling mask ni... so far, aku dah guna satu tiub and since June until now.. seminggu aku pakai dalam 2 kali.. tu lately.. if baru beli dulu, selang sehari aku pakai.. heee.. *pulun nak cantik cepat* muka aku suka rasanya bila dilitupi oleh mask ni.. sejuk ja muka.. rasa fresh... and seriously ada nampak perubahannya.. kulit lagi "bersih" then before... aku pernah boh kat abah and ibu.. ibu keep on repeat order.. she feels the different too... abah pun cakap, muka rasa fresh.. bila nak boh lagi.. hahaha... so, far dekat area seberang yang pernah aku survey, yang paling murah dekat Sunshine Bertam.. satu tiub dalam RM12... sapa yang dapat cari harga lagi murah dari tu, let me know.. nak beli lagi.. hehe.. yang lagi 2 tiub tu, tak try lagi.. I called the "mask" as teloq at home.. I'll wait for my teloq to finish, then I'll used the other 2 tubes... later on, I'll share with you okeh!


gambaq pinjam dari pak cik Google... 

You Might Also Like

4 comments

  1. Assalam nur zaff, terima kasih sudi singfah d blog akak Jm dan salam kenal kembali
    Kirsnya mask ni mmg sesusi ngan kulit nur zaff nih
    Psst : akak baru perasan, blog template kita sama lah :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm.. haah... kulit muka ni mmg jnis x ksah.. semua okey.. tpi, yg ni best lg dri yg mask n
      hitam tu.. hehe... template sama..? ada jodoh la tu.. hik2

      Delete
  2. kawan acik ada jual..1tiub rm10 rasanya la

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored