Ketaq tak sabaq

10:00 PM

Assalamualaikum.. Selamat malam, malam yang indah.. Heee..

Cuma nak cakap, nak bagitau, nak inform.. Nakk... Ala yang seangkatan dengannya lah... Tengah menghitung hari ni...

Ups.. Bukan hitung bila gaji nak masuk.. Hee.. Itu confirm esok.. Bukan hitung hari nak jadi raja sehari.. Itu bakal menjelma, insyaAllah.. Apatah lagi menghitung hari untuk menimang baby.. Yang itu si cantik manis, Ayu.. Untuk aku, insyaAllah..

Ni haaa.. Tengah menghitung hari untuk...



Eeeee... Tak sabaq, tak sabaq, tak sabaq... Tu ja untuk malam ini.. Bubye!

You Might Also Like

6 comments

  1. Ehhh ade ayu jugak tuuu..
    Ok perasan jap...
    Amboiiii nk berstar cruise lak dia ye...
    Sabaq2 na

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh.. ade la nama ayu.. kan kamu tgh menghitung hari...

      hehehe....

      Delete
  2. Wowww...hitung hari nak naik star cruise?
    Kat mana tu, sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat Penang ja..
      bnyi mcm jauh kan..? hik2

      Delete
  3. Replies
    1. x pergi mana pun.. pusing Penang ja..
      saja nak rasa jadi Titanic jap ~~~

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored