Tahniah Harimau Malaya... kuatmya ngauman mu..

7:26 AM

Assalamualaikum... Good morning uolss.. Semalam kite cuti sekejap.. Eh.. Kite okey.. Cuma semalam kita terlampau sibuk.. Banyak no benda nak di settle kan sebelum cuti..



Kite tak jumpa PC kat ofis pun.. Kita pakai PC production.. Cepat sikit.. Hehe.. Tapi, kat bawah tu tak bolehlah nak lagho sangat.. Kite kena jadi contoh kat deme.. Haha.. *berlakon sangat taw ai ni..*

Anyway.. Selamat hari Jumaat.. Hari ni last day kerja kan.. Kerja rajin-rajin ye... Hee.. πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Tak tengok bola pun semalam.. Tapi ,dengaq kat Fly Fm tentang kemenangan aggregat kita tu.. Yippie ~ Tahniah Harimau Malaya.. Tahniah rakyat Malaysia.. Tengok ramai orang post gambaq kat instagram.. Hehe.. Kalau kat FB, mesti lagi banyak an.. Tapi, kite tak aktif FB.. Panjang cerita dia.. Malas nak throwback dah..

Anyway, salam Jumaat.. Sapa wangi hari ni..? Meh sini nak bau sikit.. Hehe.. Dah potong kuku..? Hari ni sunat tau..

Selamat bekerja.. Thank you sudi baca entri tanpa gambaq..!

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored