Walimah Chan PART 1

5:10 PM


Assalamualaikum... hari ni nak bagi teaser sikit kenduri Chan.. Chan bukan Cina tau... tu nama pendek.. nama panjangnya Shin Chan... kenapa Shin Chan..??? Aku pun tak sure and tak tau... dah orang panggil, aku pun ikutlah... kalau orang terjun lombong, aku pun ikutlah tengoklah...

Kenduri ni 22 November 2014 hari tu.. almost a month baru nak up entri.. terokk..!!! mahap ~ masa tak mengizinkan.... alasan pun iya jugak.. aku tak habis lagi kutip gambaq.. gambaq ni pun, apa yang dorang share kat group WhatsApp dan koleksi diri sendiri...

psssttt... Shida mane gambarnya... hahaha...


mari meratapi dan menikmati..




ni lah pasangan yang diraikan tu.. classmate kitorang *terus speaking keyell* yang laki tu.. Zul.. Zulhelmi aka Chan... kalau tengok banner ni and Chan masa dulu, mesti hampa terkejut... dulu dia gems gilaa... tapi, sebab nak kahwin, dia diet.. diet Atkins.. and sudahnya, itulah hasilnya.. and dia tengah on diet lagi tu... mana tau nanti boleh kurus macam Lutfan.. hehe...

Aku...?? ntah bila ntah nak jadi kuat semangat macam tu..??? please lah Cik Zafirah oii..!!


set selatan gerak malam Jumaat lagi.. ni aku tak tau depa berhenti kat mana sebab aku tengah syok beradu.. agak2 time subuh depa sampai dekat Masjid Seberang Jaya...

Meh cuci mata tengok gambaq depa.. untuk aku, tolonglah jeles sebab gambaq aku tak dak dalam tu.. muhahaha...






Lokasi .:. tak tau
Masa .:. pagi lagi
Mood .:. muka tak mandi


hahaha.. sorry ~ melawak tak boleh..? pang sekali nakk...??? syok kan tengok depa.. aku tengok gambaq plus tengok tv.. hehe...

sampai kat rumah pengantin dengan muka tak mandi.. hehe... 







Silalah pusing apa yang patut untuk menikmati gambaq ini... aku pun fenin ~




untuk gambaq lain dan aktiviti lain dan cerita lain.. tunggu next entri... 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored