Demam AJL 29

1:02 PM


Assalamualaikum.. selamat tengah hari uolls... uolls tengah buat apa tuh..?? sudah brunch..?? lunch..?? makan apa tadi..?? oh.. kite puase hari ni.. so, kite makan angin je..

Semalam sapa tengok AJL..?? sapa menang ea..?? haha.. kenapa tak tau... sekarang kita dah tak minat rancangan hiburan seperti itu.. serta seantero dengannya.. selalu mesti kite suruh ibu tukaq channel lain.. kalau ibu tak mau tukaq, then kite belah masuk bilik..


Ntah kenapa ntah, otak ni rasa dah tak boleh nak terima benda2 macam tu.. drama2 Melayu pun.. rasa cliche ja semua.. haih la otak.. rancangan berunsru agama, tak pa.. kalau dulu, yang itu yang kite lari.. tapi sekarang, sebaliknya... alhamdulillah...

Cerita omputih tak pe pulak.. haha.. pelik kan anak Melayu ini... aihh.. tapi, cerita omputih pun ada genre dia jugak.. cerita yang terlampau fiksyen macam Star Wars etc otak ni tak boleh terima jugak... adeh ~ otak dah banyak sangat menapis sekarang ni...

Tapi kan, kalau kartun Upin Ipin, boleh pulak... muhaha.. Kampung Boy.. suka kartun ni sebab rasa dia lebih dekat dengan kite... cerita kanak2 kampung.. tapi, kalau Upin Ipin MEtromillenium tu, kite tak minat sangat.. tak tengok pun tak pa.. haha.. nampak tak disitu yang fiksyen memang otak kite reject...

Eh.. jauhnya melalut.. sampai masuk cerita bab kartun.. motif asal nak tanya pasal siapa pemenang AJL 29 sahaja... apa pun, tahniahlah kepada pemenang... walau siapa pun anda, tak kira dimana anda berada.. tahniah dia atas usaha anda... jerit perih anda.... tak senang nak buat lagu ni  kan... yang nak nyanyi tu pun, tak senang jugak.. if suruh kite nyanyi, ke lautt ~~~ mahap....

By the way, nanti kite senang, kite blogwalking semua kesayangans kite.. mahaplah sebab tak berapa nak baik lagi dari penyakit "kemalasan"...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored