Sempat menjengah!

7:44 PM


Assalamualaikum.... lamenya jari jemari tidak bertugas... bukan tak rindu, mahupun tak cinta.. cumanya, tidak kesampaian.. angin menolak permintaanku untuk menyampaikan salam rinduku.. haha.. jiwang sensorang..

Hello uolls.... how are you..?? missing me..??? aku dah mungkiri janji... janji dengan diri sendiri... aduh! tapi, apakan daya... nasib tidak menyebelahi... nak2 pulak, sekarang dah "patah tangan kiri".. sakit oiii!!

Bukan tangan kiri aku.. tapi, tangan kiri EOL Mini-Circuits.. sobsob.. eh tangan kiri kami..... semoga hang berjaya walauapapun decision hang lepaih ni... sensentap tau semua orang hang buat macam ni.. bikin orang risau!!

Tak banyak pun nak cerita hari ni.. okey lah! nak sambung buat kerja balik sebelum meninggalkan jejak untuk hari ini... ohh! hampir lupa.. sebenaqnya, nak mintak pendapat dari hampa semua.. sebab aku dah buntu... nanti aku cerita ye... harapnya ada yang sudi membantu.. tocey.. xie xie.. thank you.. terima kasih.. vanakkam...

Nanti, aku free, aku singgah rumah hampa ya.. esok last day kerja.. tapi, kerja tetap tak siap.. macam mana nak cuti.. hukhuk...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored