Suka suka suka

10:30 PM

Malam ni "hover" rajin update blog lagi.. Sebab, time ni lah masa yang terpaling sesuai.. Tv pun tak dak cerita yang menarik..

So, it's time for blogging and blogwalking.. Hehe.. And yes! Aku update guna phone sebab dah terlampau annoyed sangat dengan Omigo tu.. Aku dah uninstall tanpa sempat mendengar sebarang nasihat..

Sebab aku tak suka online dengan phone before this.. Sebab I'm facing several difficulties sewaktu blogging guna phone.. Padahal terpaling senang dan cepatkan.. Anywhere.. Anytime..

Selalu aku online guna Chrome je even dengan phone.. Tadi, tetiba terpikir untuk cari Apps yang boleh membantu aku online dengan lebih efficient..

Thank you Mr Play Store sebab bagi aku jumpa Apps ni.. Blogger for Android.. Yebaaa... ~ thank you for making my life easier... ❤❤❤❤

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored