Walimah Chan PART 3

5:56 PM


Assalamualaikum.. seperti yang dijanjikan... sambungan cerita mingu lepas punya mingu lepas punya minggu lepas... entah minggu ke berapa aku sendiri tidak pasti....




Nah gambaq pengantin sebagai penghias bicara... muhaha....



 

Gambaq ni (atas dan bawah) aku curi pinjam dari FB pengantin.. jangan marah naa.. nanti kena juaiii...



Sebab aku sampai lambat pada hari kejadian, mostly deme ni dah makan... dah kenyang pun.. tambah sampai tak ingat kali ke berapa... tapi, deme ade jugak masa kami makan.. tumpang dua kaki lagi... 

Malas nak taip pepanjang sebab dah penat jari jemari me resize gambaq... so, cuci mata sendiri lah naaa.... mostly gambaq kat bawah dari my own camera.. nanti, aku share gambaq dari camera yang lain jugak.. tapi, kemungkinannya untuk berada di entri ini ialah 0.0001%.... harap maklum ~




"Abah" BMFA.. H.O.D. BMFA... hello Dr..!




Gegurls dah sempat balik mandi and salin baju...




Anak2 BMFA.. 


 

Berada disamping Shida, menyebabkan kegelapan aku terserlah... T_T




Our ex-MPP.. Mr Ryz... 

Petang tersebut, perjalanan telah diteruskan.. kali ni ke Penang pulak.. yakni bermaksud, berpatah balik untuk aku.... tapi, dalam simpanan aku, tiada gambaq untuk malam itu... jadi, tunggu next entri la noh...

Gambaq dibawah pulak ialah pada keesokkannya, hari Ahad... singgah Pekan Rabu.. singgah pi buang lemak sikit2 tengah hari tu... 






Girls be like......




Menara Aloq Staq... aku pun tak pernah sampai lagi.. lalu ja pernah...









and terjumpa yang ini kat tengah pekan ni.... tapi, tak singgah pun sebab baru lepas breakfast and perut totally full...










Pekan Rabu pada hari Ahad ~




Menyelit.. Terselit.. Diselit... 





Aloq Staq!!




Masjid Zahir, Aloq Staq




Mr Cameraman




Cik Nique




Cik Syela aka Berries





Bagilah can kat ai sat... nak jugak amek mood ~





Berdua bersatu... Ain+Zafirah = omey angat.... 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored