Takziah kepada mangsa nahas helikopter

4:18 PM

Assalamualaikum... ~~

Mungkin terlambat.. terlambat sangat.. terlalu lambat.. or mungkin tidak... Innalillah ~~ daripada Dia kita datang, kepada Dia kita kembali...

Sudah tertulis pada qada dan qadar mereka yang mereka akan pergi dengan cara yang macam itu... yang hidup ni bakal menyusul, tapi belum tahu lagi cara yang macam mana...



Sudahkan anda bersedia menghadapinya... apa yang anda persiapkan..?? senjata apa yang anda guna..?? ilmu apa yang anda simpan...?? mampukah senjata dan ilmu itu digunakan nanti....

Kalau ada ilmu, berkongsilah.. selagi mana ilmu itu masih diamalkan, selagi itu akan dapat manfaatnya.. ye... ilmu yang baik2 lah... yang tak berapa nak baik pun dapat jugak.. tapi, bukan itu yang kita mahukan kan...

Ini sekadar pesanan.. bukan untuk hampa yang tengah baca ni ja.. untuk aku yang tengah/ sedang or bakal habis menaip ni.. apa yang kita masih sempat untuk melakukan kebaikkan, lakukanlah..

Selamat beristirehat dan selamat beramal ~~


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored