Untuk KAU yang bernama SAHABAT

1:23 PM


Terpukul.. terpanggil.. terseksa... untuk berbicara sedikit.. mukadimah yang tak seberapa..

Sahabat.... aku tak mampu berada di kedudukan mu pada waktu ini.. sesunguhnya apa yang kau lalui lagi hebat dari apa yang aku pernah rasa.. meskipun, dugaan aku pada waktu itu sudah cukup hebat untuk aku, apatah lagi untuk kau pada waktu sekarang...

Sahabat.. kuatkanlah dirimu sekuat Siti Khadijah... tabahkanlah hatimu demi si buah hati tercinta.. aku akan sentiasa disisi walaupun jauh... 




Aku juga tidak sempurna.. aku berasa takut akan diri sendiri kerana aku juga seolah-olah mengajak diriku ke kancah itu.. mampukah aku berpaling.. sempat tak untuk berpusing... kuatkan lah aku.. mungkin aku juga harus berhenti...

Sahabat.. tunggu aku hujung minggu ni... tunggu aku berada disisimu.. aku sayang kau dan si buah hati ~~~


You Might Also Like

2 comments

  1. semoga semuanya baik2 saja.. risau pula saya yg membacanya.. huhu..

    ReplyDelete
  2. Assalam siti,
    semoga semuanya dipermudahkan AMIN

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored