Tazkirah Day 5 Ramadhan 1436H

1:09 PM



Assalamualaikum..

Semangat sikit nak kerja hari ni... no Monday blues.. entah! kenapa entah.. baguslah kan...

Lately ada terbaca sesuatu.. tapi, bila cari balik nak share, tak jumpa pulak.. tapi bunyinya, lebih kurang begini...

"Rahsiakan amalan mu di bulan puasa seperti mana kamu merahsiakan dosa kamu pada bulan-bulan biasa"

Lepas tu baru terpukul dengan sebaris ayat ni.. selama ni, slumber bagi tahu dah balik terawih.. dah ini.. dah itu.. dah apa lagi ea... astaghfirullah ~~ mulai saat itu, terus diam... kalau ada orang tanya, tak pi terawih ka...?? iolls senyum or balas icon senyum.. biarlah itu antara iolls dan Sang Pencipta..

Iolls tak baik pun, tapi iolls cuba untuk menjadi hambaNya yang lebih baik dari sehari ke sehari... maafkan lah iolls kalau iolls ada salah.. tunjukkanlah jalan yang betul kalau iolls salah.. tolong suluh "torchlight" ye kalau iolls tak nampak... mih mih mih

Happy fasting ladies and gentlemens... 

You Might Also Like

7 comments

  1. nice sharing . Happy fasting too !

    ReplyDelete
  2. Moga kita sama2 mencuba jadi hamba-Nya yg terbaik!

    ReplyDelete
  3. NAA & Triple A .:. share apa yang tahu.. yang tak tahu, tolong share kan ye... ^_^

    Kak Farrah .:. in sha allah... begitulah hendaknya...

    ReplyDelete
  4. Assalam siti,
    sama2 la kita menjadi yang lebih baek
    AMIN

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored