Cerita Panas Sekelip Mata

6:32 AM

Barisan Kabinet Baru Julai 2015

Barisan Kabinet Baru 2015// Seperti yang diketahui umum, kabinet dapur Malaysia sudah bertukar secara rasminya semalam, 29 Julai 2015... Atas rencana apa..?? aku sendiri tidak mengetahui.. mungkin kalau aku berada di kalangan barisan kabinet, dapatlah juga aku memahaminya.. namun, sebagai rakyat biasa, aku hanya mampu menurut... mengubah..?? sikit pun tak tercuit...

Kalau entri 2 hari lepas, karangan ja yang panjang.. kali ni, meh tengok hieraki untuk memudahkan kerja.. sesapa yang nak pi interview gomen tu, bolehla hafal nama-nama di bawah..



Apa dah jadi, dah pun terjadi... sebagai rakyat Malaysia, hendaknya yang baik-baik sahajalah kan...



You Might Also Like

6 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored