Sembang gegurl .:. My lens @byshyzama

1:41 PM

no

Assalamualaikum...

Hari ni nak review lens yang aku tengah pakai/ guna.. and I'm comfortable with it.. selesa.. suka... argh ~ semua yang manis-manis lah... even pakai lebih 8 hours pun okey lagi.. okey means tiada rasa tak selesa.. mata kering or etc..

Tak beli kat kedai spek pun.. beli dekat Instagram sahaja... tapi, jangan risau.. even, beli dekat Instagram, tapi lens dia sangat kualiti and ada certified cert hokeh! kalau tak percaya hampa boleh cari @byshyzama dekat IG hampa.. dekat situ ada banyak pilihan colour and design.. kalau hmpa scroll sampai bawah sekali, nanti hampa jumpa certified cert... and, confirm hampa yakin bila tengok cert tu..

Aku dah guna lens @byshyzama dah beberapa tahun dah.. and part yang best, lens ni boleh digunakan dalam masa setahum.. lama tu.. worth it untuk harga yang hampa bayaq.. jangan risau, tuan yang jual tu pun pakai lens yang sama.. dia lagi lah pakai dah lama....




Antara my favourite design... paling suka Bella design sebab lingkaran luaq dia tu warna hitam.. so, nampak macam mata sendiri...  ini serius... aku selalu ja tertidoq dengan lens ni.. esok bangun, sambung pakai lagi.. kadang dua tiga hari tak bukak.. bapak pemalas kan aku ni.. kadang tu letih sangat.. or tetdoq, lantak lah.. tapi, tak pernah jadi kes lens lari.. lens hilang.. hilang jatuh.. memang comfy hokeh! try it on.. you'll also love it...

@byshyzama
@byshyzama
@byshyzama
@byshyzama

Hampa kalau tengok aku without cermin mata tu, maksudnya aku sedang menggunakan lens @byshyzama lah yang sangat awesome ni.. memang tak cari lain.. asyik repeat order ja dekat dia....

Lupa nak mention.. aku pakai yang ada power since aku rabun.. yang tak dak power pun hado jugak tau... no worries babeh ~~

You Might Also Like

7 comments

  1. nk tanye, lens dia ade power ke x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lupa nak mention.. Ada.. Kite kan rabun.. Heee

      Delete
  2. Product yang baik confirm kita repeat...

    ReplyDelete
  3. ok laa tu Firah.. barang yang bagus memang kita akan ulang beli..

    ReplyDelete
  4. fuiyoooo Zaf.. kalo pakai ni jadi cem gegel Korea tak ? aaaauch..

    ReplyDelete
  5. Assalam zaf,
    ooooo
    boleh noooo beli lense cenggitu yer
    ingatkan kena beli kat kedai cermin mata sajork he3

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored