Penutupan Jalan .:. Penang oh Penang PART 2

10:30 AM

Penutupan Jalan .:. Penang oh Penang PART 2

Penutupan Jalan .:. Penang oh Penang PART 2 // Assalamualaikum... seperti yang sedia maklum... penutupan jalan dibatalkan sehingga diberitahu kelak.. alhamdulillah ~~ tadi pagi, sampai di ofis, seperti biasa.. petang aka malam tadi pun sama jugak.. kesesakkan biasa itu, normal.. tapi, tak dak lah macam semalam..

Berbahagialah kamu ye rakyat jelata.. ecehhh.. tapi, tak tau lagi sampai bila.. aiyayaya...

Credit to Google




Makanya, hampa semua sudah boleh memulakan perjalanan seperti biasa.... dah, jom sambung buat kerja.. jangan nak jadi ulaq sawa sangat naaa..... ^_^



You Might Also Like

19 comments

  1. Selamat Pagi..
    Singgah sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat tengah hari..

      Thank you singgah...

      Delete
  2. gudmorning..jalan mn yang tutup hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good morning.. so far, tak dak lagi.. telah dibatalkan...

      Delete
  3. siang je depa bukak malam
    malam depa tutup hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pa la macam tu.. jangan jadi macam hari tu..

      hazabbb!!!

      Delete
  4. Replies
    1. Alhamdulillah.. tapi, time nak bali tu jangan cerita lah...

      Delete
  5. Assalam zaf,
    kaaaaaaaaaaannnn
    tapi hubby akak kata deme memang tutup mlm sajork sekarang niiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam... tutup malam tak pa kak...

      tak da lah menggangu sangat macam time siangg....

      Delete
  6. tu br shari....wuuuu...ms flyover tu runtuh ritu akak bbulan2 hadap jem blk smpai pkl 7 koi 8 mlm...wuuuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyaa...??? adeh.. tak sanggup rasanya..

      kalau akak sampai jam 7/ 8.. yang naik bus ni, lagilah...

      Delete
  7. jalan ditutup mesti jam yg lain kan

    ReplyDelete
  8. harap tak laa jem lagi macam hari tuh..

    ReplyDelete
  9. jenuh hari2 kena maki dengan orang kalau tutup jalan time siang hihihihihi

    ReplyDelete
  10. Seeloknya bio lah tutup malam.. pagi kan waktu sibok..mengganggu urusan lak nanti..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored