Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira ... One of the winner ~

8:00 AM

Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira ... One of the winner ~


Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira ... One of the winner ~ // Assalamualaikum.... holla ~ hari tu join Giveaway by Izzati ni... and....... ~ alhamdulillah... I'm one of the winner... aku menang part teka gambar... ada pemenang untuk top referral.. dan juga pemenang yang telah dipilih oleh Encik Random.. nak tau sapa pemenang yang lain..? meh tengok sini... 

Dan hadiahnya.. jeng jeng jeng...

i am a blogger, pensil case


Tadaaaaaa ~ comel kan.... thank you Izzati.. sapa yang belum kenal lagi si Izzati ni.. singgah2 lah ye... moh rapatkan ukhwah sesama kitaa... klik je mana-mana nama Izzati  dalam entri ni, dan hampa akan teruih sampai kat laman kesayangannya.. heee...

You Might Also Like

19 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored