INNALILLAH ~ DARI DIA KITA DATANG, KEPADANYA KITA KEMBALI

9:20 PM

INNALILLAH ~ DARI DIA KITA DATANG, KEPADANYA KITA KEMBALI


INNALILLAH ~ DARI DIA KITA DATANG, KEPADANYA KITA KEMBALI // Assalamualaikum. Holla ~ entri fresh sebagai mengiringi sahabat saya Firdaus Ishak yang telah kembali ke rahmatullah beberapa hari yang lepas...

Arwah baik sangat orangnya.. walaupun aku pernah buat masalah kat dia, tapi sikit pun tak bunyi.. tak sangka arwah pergi dengan cara macam tu.. arwah jatuh ke dalam laut sewaktu sedang mencuci botnya.. aku tidak tahu pekerjaan tetap arwah, tapi arwah memang ada turun ke laut, dari dulu lagi.. 

Beberapa hari selepas kehilangan arwah, mayat arwah ditemui di perairan di Langkawi.. jauhnya jasadmu meninggalkan kami.. bayangkanlah berapa hari jasad arwah terapung di permukaan air.. Allah ja yang tahu saat arwah bergelut untuk menyelamatkan diri...

 


Arwah bukanlah course mate aku.. sebab sefakulti, maka kenallah kami.. takutnya aku, andai ada silapku dengan arwah... moga arwah ampunkan salah dan silap ku jika ada... semoga arwah tenang kat sana.. semoga Dia tempatkan arwah dikalangan hamba-hambaNya yang beriman dan beramal soleh ~

Al Fatihah untuk mu Daus... 

You Might Also Like

10 comments

  1. salam takziah Zaf dari kak ana .

    ReplyDelete
  2. Al Fatihah... Moga rohnya dicucuri rahmat...

    ReplyDelete
  3. Innalillah hiwainna ilaihirrojiun..Al-fatihah

    ReplyDelete
  4. Innalillah..dari Allah kita datang padaNya kita kembali..bila ajal dah tiba tak kira kecik besar tua muda..moga syurga tempatNya..

    ReplyDelete
  5. masha ALLAH. innalillahiwainnailahirajiun. moga arwah ditempatkan bersama hamba beriman

    ReplyDelete
  6. innalillahiwainnailahirajiun.
    Semoga rohnya ditempatkan dikalangan hamba-hambanNya yang beriman..

    ReplyDelete
  7. takziah.. semoga ditempatkan bersama para kekasih-Nya..
    Miamor.. jangan buli orang lagi k.. jom jadi orang bebaik =)

    sama2 ke arah kebaikan.. hihi..

    ReplyDelete
  8. Huhu.. Takziah diucapkan. Dahsyatnya.. Kita kenalah sentiasa buat yg baik2, yg xbaik tu kalau boleh kena hindari. Kita tak tau bila kita nak pergi, sekejap je..

    ReplyDelete
  9. takziah zaf. moga arwah ditempatkan bersama para solehin amin amin

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored