PEMENANG AF 2015

11:48 PM

PEMENANG AF 2015


PEMENANG AF 2015 // Assalamualaikum. Holla ~ bukanlah peminat AF sejak berkurun lamanya .. namun, sebab malam ni ibu nak sangat tengok AF final, maka aku terjebaklah sekali . Bukanlah tengok sangat pun, sibuk mengarang entri yang tertunggak. Sibuk blogwalking. Heh2 .. 

Tapi, dengarlah jugak nyanyian para peserta. Peserta final AF tahun ni terdiri daripada Sharul, Bila, Syamel dan Sufi. Ehh ! banyak jugak Zizan kena bahan pasal kekurangan kasih sayang. Heh2.. Siapa bersedia untuk memberi kasih sayang kepada Zizan ..? Sila-sila ...

Credit


Pemenang tempat pertama telah memenangi wang tunai sebanyak, RM 50 000, percutian ke Dubai dan trofi. Manakala tempat kedua pula telah menerima RM 30 000, percutian ke Dubai dan trofi. Tempat ketiga, wang tunai sebanyak, RM 20 000, percutian ke Dubai dan trofi. Tempat keempat pula telah berjaya membawa pulang wang tunai sebanyak RM 10 000, percutian ke Dubai dan trofi. Nervous tak nak tahu pemenangnya ? ke dah tengok semalam ? dan pemenangnya.. ialahhhh... jeng jeng jeng.. 

Aku suka part last. part nyanyi lagu AF bersama dengan bintang-bintang AF yang lain .. Eh ! saja kan lari topik .. Yelah ! Pemenangnya ialah .... Sufi.. !! Warga Singapura yang berjaya memenangi AF setelah 12 musim. Tempat kedua jatuh kepada Syamel dan ketiga pula jatuh kepada Bila maka secara automatiknya Sharul telah mendapat tempat keempat.  Tahniah ! Tahniah finalis ! 


You Might Also Like

9 comments

  1. bestnya menang pi Dubai.. Af kali nie kak farah tak sempat tengok langsung...dah habis rupanya..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farah mai singgah blog CP untuk entry AF2015 hehehe

      Delete
    2. ahahaha CP pengkritik tegar ni.. kipidap !!

      Delete
  2. tekaan tak tepat kali ni. ingat Syamel boleh menang

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini dik...Tahniah kepada juara AF 2015 Sufi dan tahniah juga kepada semua yang berjaya ke peringkat final...semua pun best2...

    ReplyDelete
  4. sorang pun dok kenal.. x penah dengar nyanyi..
    dok layan Forteen skrang ahaha.. ooowh Bunkface =D

    ReplyDelete
  5. kak ekin layan tapi terkaan pemenang x betul pulak

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored