CIK ROBOT DATANG LAGI.. !!!

11:31 AM

CIK ROBOT DATANG LAGI.. !!!


CIK ROBOT DATANG LAGI.. !!! 


Sila nyanyi ala-ala lagu Kak Marr datang lagi ye... Dah nak masuk tengah hari. Macam dah lama ja aku depan lappy pagi ni. Ye ke ? Ehh.. Entah la.. Bila aku mula nak ber blogwalkin dengan rajinnya, datang lah Cik Robot ni. Argh ! Malas aku nak layan, nak suruh pilih-pilih gambar bagai. Ingat aku buto ko ?

Dan disebabkan dengan itu, aku memberhentikan dulu proses blogwalking ye. Nak kena study dah ni plus ngelat-ngelat update entri sikit-sikit. Nanti jumpa lagi naaaa....


You Might Also Like

13 comments

  1. Cik robot tu kekadang buat hilang mood bw je kan

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tu lah Kak wana.. Kak Wana tolonglah hilangkan Cik Rbot tu boleh? hee

      Delete
  3. Huhuhu angin dibuatnya kan! Akak baru tarik napas nak start blogwalking,..robot dah gagah block jalan!

    ReplyDelete
  4. cik robot takpe lagi, tapi sedih follower dahla sikit, hilang pulak...huhu

    ReplyDelete
  5. Mengganggu betul cik robot tu.. kalau guna hp memang akak stop.. sebab kenkadang gambarnya x kua.. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. tula gigih nak terangkan yg kite ni bukan robot tauu..
    nsib la line laju je
    kalu x mmg mood bw ke laut la jwabnya

    ReplyDelete
  7. Haha saya pun penat kena duk pilih gambar gambar

    ReplyDelete
  8. tapi skarang jarang2 ia menjelma.. ehehe.. kang kot ttb mai plak..
    stakat ni okay jeee x muncul lagi..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored