SEMBANG GEGURL .:. SOFY PURE STYLE, DOUBLE FRESHNESS

8:19 AM

SEMBANG GEGURL .:. SOFY PURE STYLE, DOUBLE FRESHNESS


SEMBANG GEGURL .:. SOFY PURE STYLE, DOUBLE FRESHNESS


Nak share pasal Sofy Pure Style, Double Freshness ni sebab rasa teruja. Rasa jimat. Rasa berbaloi. So, sebab tu nak share benda baik bersama. Pantyliner memang dah tak asing lagi dengan wanita. Namun, ada jugak yang tidak menggunakannya. 

Bagi yang biasa gunakan pantyliner dan kerap menukarnya, mesti ada kes macam terlupa bawak masa nak ke toilet lah, habislah, lupa nak stock up and sebagainya. Sofy kini ada penyelesaian untuk itu. Haaa.. Jangan tak tahu yang Sofy ada mengeluarkan sejenis pantyliner 2 in 1. Hah ? 2 in 1 ? Macam mana tu ? Keep on reading.
Sofy Pure Style, Double Freshness adalah sejenis 2 in 1 pantyliner. Macam mana yang dikatakan Sofy Pure Style, Double Freshness ni 2 in 1 ? Sofy telah mengeluarkan produk pantyliner ni 2 dalam satu yang bermakna, untuk sekeping pantyliner, ada dua helai pantyliner. Hah ? Macam mana tu ?

Apabila anda rasa ingin tukar ke pantyliner baru, anda hanya perlu menarik pantyliner yang lama, dan sekeping lagi pantyliner yang baru akan muncul. Haaa. ! 2 in 1. Maka, anda tak perlu tukar pantyliner yang baru sebab dalam sekeping pantyliner Sofy Pure Style, Double Freshness ni, terdapat 2 helai pantyliner. 





Jimat kan ? So, lepas ni tak de masalah terlupa nak bawak ke toilet, tak dak stok dan sebagainya sebab sekali anda pakai, ada 2 helai pantyliner. Jimat kan ? Packaging dia pun comel ja. Untuk Sofy Pure Style, Double Freshness ni, ada dua jenis. Satu yang packaging pink ni, dan satu lagi packaging biru.

Sebungkus Sofy Pure Style, Double Freshness ni baru berharga tak sampai RM10. Aku tak ingat harga exact, tapi belo than RM10. Sofy Pure Style, Double Freshness ni hadir dalam bentul ultra slim. So, penggemar ultra slim, bolehlah try Sofy Pure Style, Double Freshness ni dan rasai perbezaannya. Hehehe.

You Might Also Like

4 comments

  1. husna selalu mmg letak extra dalam purse terus.. panty ni kan nipis.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehe.. lepas ni jangan risau dah..

    ReplyDelete
  3. Wahhh syok syok. Tarik yg lama dapat yg baru. Nk beli lah nanti hihi

    ReplyDelete
  4. Gegirl mmg perlu ada dlm handbag SN..
    Senang bila emergency..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored