PENIPUAN TERBESAR !!!

8:30 AM

PENIPUAN TERBESAR !!!


PENIPUAN TERBESAR !!!


Assalamualaikum. Good morning fellas ~ Holla ~ June is coming. Soon, very soon same goes to Ramadhan. Dah siap ka ganti puasa tu ?? Haaa.. Cepat.. Aku ? Dah lama dah.. Puasa 6 dulu, then baru ganti.. Hurmh...




Hahahaha.. Aku selalu buat ni kat siblings aku terutamanya abang.. Sampai kalau aku panggil bebetul pun, dia tak caya... Grrrr ! Sapa selalu buat ?? Sep sikit.. Sapa yang selalu kena tu, jeling jeling je ea.. Hikhikhik

You Might Also Like

14 comments

  1. abg tu x tnye balik keew, "mak yang mana satewww??" kahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kite ade ibu je, so dia tak de lah tanya soalan tu.. mihmih

      Delete
  2. sama laa dah ganti posa masa bulan Syawal yang lepas.. hehehe kalau selalu tertipu memang payah nak percaya dah kaau betul sekalipun..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. baiknya... zaf sorang je ea selalu buat ?? hahaha

      Delete
  4. haahahaa.... buat ni mmg best.. sampai dia un malas nak layan dah.. alaih2 kena marah bila betul2 di panggil tak buat layan.. haha..


    Blogwalking Sini, Jemput Join Segmen Saya Ni :)

    Pencarian #9 Bloglist By Ahmadhasif segmen....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... kan kan kan... dia malas layan sebab selalu terkono...

      Delete
  5. Kihkihkih angkat tangan separuh tinggi leh...(pura-pura tak nak mengaku)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. kita geng ! ngaku la.. baru Firah ada kawan..

      Delete
  6. puasa alhamdulilah habis sebelum puasa lagi... kak ekin tak ingat pernah buat tak hihihihihi.. memori dah hilang

    ReplyDelete
  7. Selalu buat.. selalu gak kena.. hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored