STREAMYX MAKIN MENJADI-JADI !

9:33 PM

STREAMYX MAKIN MENJADI-JADI !


STREAMYX MAKIN MENJADI-JADI !


Grrrrr ! Geram aku. Streamyx ni kan makin menjadi-jadi pulak. Line slow tahap siput sedut tak masuk mulut. Dengan loading tak sudah-sudah. Apa aku bayar bulan-bulan memang uantuk tunggu loading ke hape ?

Ni baru tengah bulan ni, pun dah teruk. Kalau hujung bulan .. ? Bilalah nak ada Unifi kat kawasan perumahan ni tak tau ? Macam mana nak sabaq kalau tetiap bulan macam ni. Kalau kat handphone pun dah loading, apatah lagi dekat lappy. Menyirap je darah aku ni.

Semua kerja jadi lambat kalau macam ni. Rugi banyak masa tau kalau selalu macam ni. Huhhh !

You Might Also Like

4 comments

  1. huhu.. bagus tukar plan amik yg rm38 kalau tak silap.. hahaha..

    guna umobile la laju puas hati lg..

    Blogwalking sini, jemput singgah baca artikle ini ye

    Faktor Trafik Blog Turun site...

    ReplyDelete
  2. Tau takpe.. umah mummy pun on off.. tp oklah dr tak dapat langsung kan.. heheehe

    ReplyDelete
  3. Rumah akak aritu problem loading lambat gak akak call TM duk suruh chek speed test jah

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored