WORDLESS WEDNESDAY #44 : JANGAN KEMAS MEJA AKU !!

8:21 AM

WORDLESS WEDNESDAY #44 : JANGAN KEMAS MEJA AKU !!


WORDLESS WEDNESDAY #44 : JANGAN KEMAS MEJA AKU !!


Assalamualaikum. Holla ~ Yeay ! Dah Rabu dah... *clap clap clap* Shared by my mom. Rasa kelakor pulak, so sebab tu nak tepek kat sini. Moh kekek bersama. Ngeee



You Might Also Like

9 comments

  1. Haha..tulah..sebab kalau ada yang tolong kemas meja kita pastu susah nak carik balik barang2..haha.samala ngan kak wana

    ReplyDelete
  2. Hihihi..
    Orang pulak susah hati meja kita tak kemas ye SN..
    layan jer lah janji jgn sampai hilang..

    ReplyDelete
  3. sama mcm colleage akak..kalau kemas tak jumpe cari..kalau bersepah dapat pulak dia cari

    ReplyDelete
  4. gluppp..sarang naga macam mana ye rupanya... haha :)

    ReplyDelete
  5. tu meja laki ka ppuan..dah dah meh kemas meja hakak ni

    ReplyDelete
  6. kih kih kih...goblok tu lawak!

    ReplyDelete
  7. Hahahahaha kak ekin dulu2 meja xkemas pun kalau kemas harus xjumpa barang yang nak

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored