KLEENEX WET TOILET TISSUE

12:05 PM

KLEENEX WET TOILET TISSUE


KLEENEX WET TOILET TISSUE


Asslamualaikum. Holla ~ Dah nak rayo niii ! Excited tak ? Adeh ! Macam bebudak lah pulakkan. Tapi mak budak and apak budak pun apa kurangnya kan. Tak yah tipu la... Hikhik

Persiapan raya macam mana ? Kuih raya, baju raya, rendang raya, kasut raya.. Ehh ! Segala yang ada kaitan dengan raya lah termasuk jalan raya.. Berpada-padalah dalam berbelanja ye. Nanti jadi macam lagu Senario pulak kan.

Cerita pasal raya ni. nanti mesti banyak ziarah rumah sanak saudara kan. Mestilah ada adengan nak berhenti kat tengah jalan stesen minyak, RnR or hentian sebelah. Biasalah, time cuti-cuti ni, tisu mesti limited kan. So, toiletries macam ni, mesti kena prepare sesiap.



Boleh consider untuk stokkan Kleenex Wet Toilet Tissue dalam handbag anda. Sebab.. Kleenex Wet Toilet Tissue ni adalah gabungan dari Kleenex Ultra Soft tissue + Kleenex Wet Tissue. Dalam satu packet, ada 10 sheet dan boleh menggantikan tissue roll. Kemana pun, Kleenex Wet Toilet Tissue akan sentiasa ada dalam handbag.





Bau Kleenex Wet Toilet Tissue ni wangi je. Time tarik keluar dari packet dia tu, asyik cium je. Hikhik. Wngi sangat dan yang paling penting sangat selesa dan tak melekit. Kleenex Wet Toilet Tissue ni tebal dan tak mudah koyak, antara kelebihan dia yang buatkan dia ada umpphhh dari tisu toilet biasa.

Kleenex Wet Toilet Tissue ni jugak, bebas dari alkohol, hypo allergic tested dan yang penting senang untuk di flush. So, tak risau lah kalau-kalau toilet tersumbat. 

First time pakai Kleenex Wet Toilet Tissue ni, terus 'kenan'. Rasa sentiasa nak Kleenex Wet Toilet Tissue ni ada dalam handbag. Nak kemana-mana dah tak risau pasa; hygiene lagi. Kalau terdesak, tak de air or even hiking pun boleh guna ni. Fresh ~

You Might Also Like

2 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored