NESTLE AIS KRIM POTONG .:. SIRAP BANDUNG KLASIK vs COCONUT & GULA MELAKA

8:19 AM

NESTLE AIS KRIM POTONG .:. SIRAP BANDUNG KLASIK vs COCONUT & GULA MELAKA


NESTLE AIS KRIM POTONG .:. SIRAP BANDUNG KLASIK vs COCONUT & GULA MELAKA



Ni nak habaq laaa. Masa bulan posa hari tu, singgah Aeon Seberang Jaya. Motip asal tidak dapat dikesan. Ni haaa, pi ngan ibu, abang and adik. Nah belanja wefie from us.










Dah motip tak dapat dikesan kan, pusing punya pusing punya pusing dalam tu, jumpa yang ni. Ish ! Style la Nestle ni.. Boleh buat ais krim potong perisa bandung lah. Bukan setakat bandung ja, kelapa dan gula melaka pun hado tau. Time posa, semua pun nampak sedap kan. Time tak posa pun nampak sedap aih ! Tak caya ? Nah tengok sendiri.





Tapi, hari tu adik beli kelapa dan gula melaka. Malam tu, lepas berbuka memang tak sabaq lah nak try kan. So, ais krim potong kelapa dan gula melaka ni dijadikan dessert lepas berbuka.

Review jujur dari aku, memang sedap. Rasalah dia punya kelapa dan gula melaka tu. Ohoii ! Kira worth it lah beli. Haish ! Dok menaip pun boleh teringat kesedapan ais krim potong kelapa dan gula melaka ni. Cano ni ? Nak kena pi beli lah ni.

Aip ! Ni kat tekak aku ye. Satgi beli, tekak hampa cakap tak sedap, nak salahkan aku pulak. Manalah aku tau dah tekak hampa tak sama dengan tekak aku kan. Apa aku nak buat ? Takkan nak soh operate bagi sama dengan tekak hampa. No ! No ! No !

Selamat mencuba ais krim potong kelapa dan gula melaka ~~~

You Might Also Like

8 comments

  1. Wahhh, menariknya flavour2 dia! Nak kena pi cuba nih!

    ReplyDelete
  2. Zafff..cantik tudung zafff pakai..hihihihi

    ReplyDelete
  3. bolehla cuba nanati...biasa dok makan aiskrim cornetto ja

    ReplyDelete
  4. okey..kalu mcm tu biar sis JM try dulu sedap ke tak

    ReplyDelete
  5. oiii kan dah kata suka sgt uols ni ngan produk cengini

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored