WORDLESS WEDNESDAY #49 .:. ELAK KEMATIAN MENGEJUT

10:00 AM

WORDLESS WEDNESDAY #49 .:. ELAK KEMATIAN MENGEJUT



WORDLESS WEDNESDAY #49 .:. ELAK KEMATIAN MENGEJUT


Reeki, jodoh, ajal, maut, semua terletak di tangan Yang Maha Esa.. Namun, sebagai manusia, yang mana kita boleh elakkan, kita cubalah untuk elakkan. Assalamualaikum. Holla ~ 

Sekadar perkongsian untuk kita. Berpesan-pesanlah antara kita ye.



You Might Also Like

8 comments

  1. tq share.. kena praktikan. sbb selalu bgun trus minum air ja.. idak lak 1/2 mnt tu..huhuh

    ReplyDelete
  2. Jom amalkan SN..
    Kekadang dah tersesak nak kencing tu yg tak sempat 3 1/2 minit tu 😊

    ReplyDelete
  3. alamak...biasa sedar nk kencing tu..awal pagi or malam..mmg terus bangun dari katil ..x de dah 1/2 min x 3 tu...x sempat ..kang basah katil ;p

    ReplyDelete
  4. nampaknya pasni kena amalkan 1/2min X 3 lah..adehh..kena tahan sikit nk ke bilik air tu

    ReplyDelete
  5. selalu lau nak terkecing terus lari pi pancuq (bilik air) je..xde nak tunggu bagai
    tp dah tau mcm ni xtau lah boleh igt ke idok haha

    ReplyDelete
  6. selalu kalau terjaga tengah malam nak kencing, mode auto pilot je..lagi-lagi kalau mengantuk sangat

    ReplyDelete
  7. trjaga msti tuju bilik ayaq dulu. dh selesai sambung tidoq balik

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored