INSENTIF PEMENANG PINGAT SUKAN OLIMPIK 2016

9:10 AM

INSENTIF PEMENANG PINGAT SUKAN OLIMPIK 2016


INSENTIF PEMENANG PINGAT SUKAN OLIMPIK 2016


Assalamualaikum. Holla ~

Sukan Olimpik 216 dah habis. Sapa tengok ? Sapa peminat sukan mesti tau kan. So, berikut adalah senarai isentif untuk pemenang pingat di Sukan Olimpik bebaru ni.




Tahniah buat semua para atlit ! Tahniah jugak untuk rakyat Malaysia yang sentiasa memberi sokongan. Bagi atlit yang gagal untuk kali ni, boleh cuba lagi untuk masa hadapan. Orang Malaysia jangan lah bash atlit-atlit tu ye. Deme dah berusaha sehabis baik, cuma belum rezeki deme.Ingat senang ka nak masuk Sukan Olimpik tu. Huh !

You Might Also Like

5 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored