WORDLESS WEDNESDAY #54 .:. IMPORTED POTATO

8:17 AM

WORDLESS WEDNESDAY #54 .:.  IMPORTED POTATO


WORDLESS WEDNESDAY #54 .:.  IMPORTED POTATO


Assalamualaikum. Holla ~ Tengok harga pun boleh nangis tau.




Hajat hati nak letak kentang ni dalam kari. Dah tengok harga rupe itu, terus terpadam niat nak letak kentang dalam kari. 

3 biji = RM 12

Kari tak de kentang pun bolehla.....

You Might Also Like

6 comments

  1. Uishhh...mahalnye.
    Kena abiskan ye.
    Make sure xde yg terbuang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekdahnya.. tak jadi amek pun.. pikior banyak kali nak bayau...

      Delete
  2. ishhh mahal betul, biarlah kari tanpa kentang.. sedap apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah ! tu lah... adeh.. tak gamak rasa nak beli..

      Delete
  3. Replies
    1. kentang ni mesti terbela dengan elok.. tu yang mahal nau...

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored