JIKA ANDA PRIHATIN

10:00 AM

JIKA ANDA PRIHATIN


JIKA ANDA PRIHATIN 


Assalamualaikum. Holla ~

Sebagai Muslim, kita mesti prihatin akan makan minum kita, pakaian, tempat tinggal dan segala segi lain. Hari ni nak share lagi satu yang kita as Muslim, kena prihatin.

Prevent is better than curing




Cer check mug yang ada kat meja anda sekarang. Cemana ? Is everything ok ? Nanti balik check kat rumah pulak ye.

As sharing is caring ~

You Might Also Like

8 comments

  1. Allahuakbar..cawan pun buat dari babi..masyallah
    kalo mcm tu..sekat export import brangan dr cina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. macam2 sangat dah... risau benornye

      Delete
  2. Ya Allah..terima kasih la Miamor Zaf bgtau..lps ni kena hati2 laa..jom sebarkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hurmh.. betoi tu.. selalu mesti buat cantik2 kan nak bagi pengguna tertarik

      Delete
  3. semua menda pon made in china kan sekarang
    mane produk buatan tempatan ni
    hurmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa.... *nangis kat tepi sudut*

      pun tak tau.. makanan pun imported

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored