WORDLESS WEDNESDAY #57 .:. WHEN MUSLIMS RULED THE WORLD

10:19 AM

WORDLESS WEDNESDAY #57 .:. WHEN MUSLIMS RULED THE WORLD


WORDLESS WEDNESDAY #57 .:. WHEN MUSLIMS RULED THE WORLD





You Might Also Like

7 comments

  1. buktinya orang islam dulu takde yang miskin dan masing2 jujur kan.

    ReplyDelete
  2. Kalau semua ikut ruled..
    Akan jadi baik dan teratur..

    ReplyDelete
  3. diorang taknak islam berkuasa, kalau tak jadi macam ni lah.. kalau boleh nak orang banyak kebulur, diorang je kaya raya..
    tambahan, memang as a government, kena cari orang miskin. pernah baca somewhere, orang miskin yg sebenar adalah orang yg tidak akan meminta-minta dan orang macam ni lah yg perlu dicari. bukan mintak orang miskin turun naik pejabat isi borang itu ini. nak pergi pun belum tentu ada duit kan.
    #membebelbanyakpulak

    ReplyDelete
  4. mana nak cari yang macam ni sekarang ? antara pimpinan tragung tamadun Islam..

    ReplyDelete
  5. semoga kita dijauhkan dari pemimpin-pemimpin yang zalim. aminnn

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored