WORDLESS WEDNESDAY #55 .:. UDANG NESTUM !

9:19 AM

WORDLESS WEDNESDAY #55 .:. UDANG NESTUM !


WORDLESS WEDNESDAY #55 .:. UDANG NESTUM !


Udang oat nestum ! Macam tu lah namanya. Sedap !!!!




You Might Also Like

12 comments

  1. Sedapnya...
    Dlu2 rajin masak ni...
    Sekarang ni tak lalu nk masuk ke dapoq plak dah

    ReplyDelete
  2. wow rajin la ni masak2 didapur kalah chef jo..(motif) haha

    ReplyDelete
  3. Morning! Sally singgah sini…wahhh! Best gila kalau macam ni Sally pun nak!

    ReplyDelete
  4. Ya Allah. sebut udang je memang sedap. Tak payah kata masak dengan apa dan macam mana. udang je mesti sedap :D

    ReplyDelete
  5. keh keh keh..nampak sgt kat restoran hehehe

    ReplyDelete
  6. suka!!udang nestum tu,...kalau kat umah byk tu telan sorang jek

    ReplyDelete
  7. amboi
    nampak sedap betul tu
    terasa kerangupannya tu
    takde resepi ke nak share?
    kat mane ni?
    ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored