APA LAGI YANG TAK KENA NI ?!

2:39 PM

APA LAGI YANG TAK KENA NI ?!


APA LAGI YANG TAK KENA NI ?!


Paling tak suka kalau isu agama diperdagangkan. Dunia dunia...

Assalamualaikum. Holla ~

Kesahihan SS ni aku kurang pasti, tapi lebih baik kita berjaga-jaga kan.




Sapa ada kisah sebenar yang berlaku ni meh la kongsi sini sesama. Supaya orang lain pun tahu kisah sebenar yang terjadi.

Sharing is caring ~

You Might Also Like

5 comments

  1. Dah lama viral pasal ni. Tapi kesasihan dia tak tahu la. Apa pun kita sendiri kena tahu surah2 quran yang betul supaya tak tertipu dengan surah palsu.

    ReplyDelete
  2. mcm2 cara orang kafir buat utk sesatkan org islam kan..so kena hati2..=D

    ReplyDelete
  3. Ada jugak yg byk masa buat koje gini eh

    ReplyDelete
  4. Bahayanya... zaman sekarang, macam-macam... kena hati2 selalu..huhu..

    ReplyDelete
  5. Hurm dubia skrg org makin berani kiar stmt mcm ni. Confirm sahihbke

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored