GANGGUAN SEMENTARA PERKHIDMATAN MUDAH ALIH

5:17 PM

GANGGUAN SEMENTARA PERKHIDMATAN MUDAH ALIH


GANGGUAN SEMENTARA PERKHIDMATAN MUDAH ALIH


Assalamualaikum. Holla ~

Ada gangguan perkhidmatan mudah alih ke sejak kebelakangan ni ? Haaa.. Kalau ada, tak payah risau sangat, bukan korang je tak bayar bil.. Eh ! Bukan korang je yang mengalami gangguan ni. Pengguna-pengguna yang lain pun ada gangguan seperti korang.

Sila tengok notis pemberitahuan ni ye untuk keterangan lanjut.




Jadi, kalau korang nak melaporkan sebarang aduan, bolehlan ke Pejabat MCMC terus atau hubungi Hotline, 1 800 1 88 030 atau  emel kan kepada aduanskmm@cmc.gov.my

Gunakan saluran yang betul ye.

You Might Also Like

6 comments

  1. Ohhh patut lah haritu tetiba mobile data saya on tapi tak boleh guna.

    ReplyDelete
  2. Setakat ni takde apa-apa berlaku. Mintak simpanglah. Huhu.

    ReplyDelete
  3. aah setakat ni xde apa2 lagi lah..mujur ada berita terkini dr zaf

    ReplyDelete
  4. Ingatkan mesej tu main2.. Rupanya betul ye..
    Patutlah line macam x semenggah je..

    ReplyDelete
  5. oooooo....baguihnya siap bagi notis nooooo

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored