KISAH VIRAL R&R GURUN

9:19 AM

KISAH VIRAL R&R GURUN


KISAH VIRAL R&R GURUN


Heboh kan cerita pasal R&R Gurun ni. Kalau yang tak tau bolehlah baca SS kat bawah ni. Pihak PLUS ada menjawab pasal isu ni, tapi SS tu aku tak jumpa pulak. 





Berhati-hati ye semua. Kalau takut kena denda oleh PLUS, bolehlah speed up. Tapi, kalau kena saman, boleh claim dengan PLUS. Ehh ! *okey ! tak kelakar*

Macam-macam isu sekarang kan ? Senang je semua benda nak menjadi viral / heboh dengan adanya media sosial. Ada elok ada yang tak eloknya. Kadang menjadi pengajaran untuk orang lain, kadang mengaibkan pun ada. Gunalah media sosial sebaiknya. 

You Might Also Like

13 comments

  1. kalau tak salah ada yang kata sebab tiket tol hilang atau salah guna tiket tol.. sebab kat resit tol ada tulis kat tempat M (masuk) tu dengan 999 bukannya nama lokasi tol yang dia masuk.. apapun wallahualam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. harapnya tak kena kat kita lah.... buta ja kenaa

      Delete
  2. a'a yer la..selalu mesti kena ada kan lokasi masuk tu.. ermmm dah buruk plus pulak..mcm2 skrg

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam2 sekarang kan.. ada benda +ve, ada yang sebaliknya.. kot mana pun kita kena lah beringat.. kannn

      Delete
  3. Biar betul.. Rasanya tak pernah lah kena macam nie lagi.. ada je duk lama dekat R&R..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaf pun tak tau kak pasal ni.. sesama lah kita beringat yee

      Delete
  4. Macam pelik ja denda sebb bernti lama dkt rnr ??

    ReplyDelete
  5. Kalau alasan macam tu sebab kena denda,
    tak munasabah langsung.

    ReplyDelete
  6. Apa kes plak ni ishhh mmg x leh percaya ni

    ReplyDelete
  7. firah..nanti email alamat kat salbiahm@mediaprima.com.my

    ada ole-ole nak bagi

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored